6 tajných triků, jak být vidět na internetu zdarma

Marketing na internetu vám přinese víc, než si dokážete představit. Znáte nástroj Moje Firma na Googlu? Je jedním z těch vysoce efektivních a hlavě je pro vás úplně zdarma. Jeho používáním vytvoříte náskok před konkurencí a vybudujute si výborný vztah se svými zákazníky.

Moje Firma na Googlu (v originále Google My Business) je pokročilý a chytrý firemní profil u Google. Pro gastro provozy jeho největší síla tkví hlavně ve zviditelnění se v lokalitě, kde působí. Vaši zákazníci vás hledají tam, kde se nachází váš podnik.

 

 

Jak to funguje?

Pomocí profilu Moje Firma na Googlu si vytvoříte internetovou vizitku, do které můžete vložit všechny důležité informace pro své zákazníky. Ty si společně s nimi přečte i Google a zahrne je do výsledků vyhledávání.

 

Zákazník hledá v Google například „kavárna praha smetanova ulice“ a dostane výsledky, které Google vyhodnotil jako nejlepší vzhledem k hledanému výrazu. Výsledky ze služby Moje Firma na Googlu se zpravidla nacházejí hned na začátku, před ostatními odkazy. Zákazníkovi se zobrazí mapa se seznamem ,„kaváren na ulici Smetanová v Praze“, a to včetně recenzí od ostatních zákazníků. Každý se tak může jednoduše podívat, jakou má kavárna pověst. Váš firemní zápis je vidět přímo ve vyhledávací síti Google a v Google Mapách (včetně navigace).

 

Kromě trasy a recenzí se zákazník okamžitě dozví spoustu dalších informací o vás. Může si ihned rezervovat stůl, poslat zprávu, zatelefonovat vám a navštívit vaše internetové stránky. Podívá se na fotografie exteriéru, interiéru a dobrot, které připravujete a prodáváte. Dozví se o probíhajících slevách i o tom, že příští týden organizujete Kubánský taneční večer. Pokud poskytujete služby a produkty mimo vaši provozovnu, můžete v nastavení povolit rezervaci termínu online schůzky a rovnou se tak s budoucím zákazníkem domluvit na detailech.

 

Přinášíme vám 6 tipů k vylepšení profilu Moje Firma na Googlu

  1. Vždy aktuální informace

Sdílejte vždy jen aktuální informace. Co dokáže zákazníka rozzuřit doběla? Třeba to, když mu Google ukáže, že máte otevřeno. On se k vám vydá přes půl města a vy máte zavřeno. 

V profilu zákazníky můžete odkázat i na pravidelně aktualizované internetové stránky, pokud je máte. Pokud vlastní webovky nemáte, odkažte je třeba na firemní Facebook nebo Instagram.

 

  1. Příspěvky

Využijte sílu příspěvků a informujte zákazníky o novinkách, které se u vás dějí. Lidé jsou zvědaví, rádi si o vás počtou. Moje Firma na Googlu je vaše nástěnka a výkladní skříň. 

 

  1. Služby a produkty

Ukažte svým zákazníkům, jaké dobroty máte dnes v menu. Chody lákavě nafoťte a obrázky publikujte. Když se lidem už při pohledu na fotografii budou sbíhat sliny, věřte, že vás nejspíš brzy poctí svou návštěvou. 

 

  1. Rezervace

Aktivujte si možnost rezervací přímo ve vašem profilu Google My Business. Pro vás i zákazníka bude celý proces rezervace velice rychlý a jednoduchý. Čím méně kroků musí zákazník udělat k dosažení rezervace, tím lépe.

 

  1. Recenze

Jsou výborným sluhou a krutým pánem. Pro vás je však každá recenze dobrá, pokud budete reagovat slušně a konstruktivně. I špatná recenze pro vás bude přínosem. Vždy se najdou nespokojení zákazníci nebo nepřející konkurence. Proto těm spokojeným vždy poděkujte za návštěvu i hezkou recenzi. Těm nespokojeným samozřejmě poděkujte za návštěvu taky, a pokud byla kritika z jejich strany oprávněná, omluvte se. V případě neoprávněné kritiky slušně uveďte záležitost na pravou míru. Lidé, kteří si recenze přečtou, uvidí, že se staráte o všechny zákazníky a snažíte se napravit případné chyby. To hraje vždy ve váš prospěch. 

Negativní recenze vnímejte i jako příležitost vylepšit služby. Máte díky nim skvělou příležitost tak trochu nahlédnout zákazníkům do hlavy. Zjistit, co se jim líbí a s čím jsou naopak nespokojení. Tyto cenné informace vám pomohou neustále se zlepšovat.

 

  1. Lokálnost

Vyplňte adresu a lokalitu, ve které působíte. Lidé vás lehce vyhledají a navštíví vás. 

 

Návod na jednoduché založení profilu Moje Firma na Googlu najdete tady.

scroll

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení